مجله ارنوپدی فنی

مقالات و پژوهشهای مرتبط با ارتوپدی فنی

مجله ارنوپدی فنی

مقالات و پژوهشهای مرتبط با ارتوپدی فنی

انواع درد پنجه پا

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۴۳ ب.ظ

انواع درد پنجه پا


۳. افرادی که مبتلا به دیابت هستند بیشتر در معرض نوسانات در قند خون قرار دارند . ناخوشی عصبی یک شرط نیست ، بلکه یک گروه از شرایطی است که باعث آسیب به پاهای به خاطر دیابت می‌شود .

علل در طول زمان ، سطح قند خون بالا می‌تواند به اعصاب ، به ویژه آن‌هایی که در ارتفاع هستند ، آسیب برساند . عوامل دیگری می‌توانند این آسیب عصب را بدتر کنند ، مانند سابقه سیگار ، اعتیاد به الکل و یا سابقه ناخوشی دیابتی در خانواده .

علایم بیماری مبتلا به دیابت شامل بی‌حسی ، خارش و درد در پاها هستند . این می‌تواند منجر به خطر بزرگی از فرد تجربه‌گر یا مجروح شدن یا مجروح شدن روی پاهای به علت کمبود احساس شود .

حفظ سلامت خوب و کنترل قند خون می‌تواند به فرد کمک کند با ناخوشی دیابتی خود درمان شود . در حالی که یک پزشک نمی‌تواند آسیب عصبی را معکوس کند، آن‌ها می‌توانند درمان را توصیه کنند تا از بدتر شدن آن جلوگیری کنند .

فرد مبتلا به دیابت نیز باید برای آزمون‌های منظم پای پیاده برود . آن‌ها ممکن است بخواهند که ناخن‌های پای خود را به طور حرفه‌ای اصلاح کنند و در صورت تشخیص زخم‌های پا به دنبال توجه پزشکی باشند .

۴. ناخن‌های پای ناخن پا به پا دارند .

ناخن‌های پایم باعث ناراحتی می‌شود و اگر درمان نشود ممکن است آلوده شوند .

ناخن‌های پای ناخن پا وقتی روی می‌دهند که ناخن پا شروع به رشد در شیار ناخن می‌کند، که می‌تواند باعث درد و ناراحتی قابل‌توجهی شود .

این کار باعث می‌شود که کفش‌های مناسب به شدت درد کنند . فشار از کفش که در بالا بسیار باریک است و یا بیش از حد محکم است می‌تواند فشار اضافی بر روی انگشتان پا وارد کند.

عوامل دیگری شامل ناخن درمان درد پنجه پا هستند که به درستی اصلاح نمی‌شوند ، از قبیل برش دادن ناخن بیش از حد کوتاه و یا ضربه به پاهای به خاطر فعالیت شامل دویدن . داشتن سابقه خانوادگی از ناخن‌های پای ناخن نیز می‌تواند ریسک person's را افزایش دهد .

علایم انگشتان پا می‌تواند باعث قرمزی ، ورم ، درد و یا حتی زه‌کشی از ناخن پا شود ، که می‌تواند نشان دهد عفونت در حال حاضر وجود دارد .

درمان چندین روش برای درمان و جلوگیری از پنجه کشیدن ناخن دارد ، از جمله : شستن پاها با صابون ضد باکتری و تمیز نگه داشتن آن‌ها تمیز و خشک .

ناخن‌های پای خود را درست بعد از حمام ببرید وقتی که ناخن‌هایتان نرم هستند .

اجتناب از جدا کردن ناخن‌ها در یک الگوی گرد ، به طوری که می‌تواند ریسک رشد درونی را افزایش دهد .

پوشیدن کفش‌هایی که مناسب هستند و نوک تیزی ندارند .

اگر ناخن انگشت پا آلوده باشد و یا مراقبت خانگی شرایط را بهبود ندهد ، فرد باید یک جراح podiatrist یا ارتوپدی را ببیند . جراح orthopedic یا podiatrist ممکن است نیاز به برداشتن بخشی از ناخن پا و تجویز آنتی‌بیوتیک برای درمان این عفونت داشته باشند .

کلینیک حکیم



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی