مجله ارنوپدی فنی

مقالات و پژوهشهای مرتبط با ارتوپدی فنی

مجله ارنوپدی فنی

مقالات و پژوهشهای مرتبط با ارتوپدی فنی

بریس میلواکی چیست؟

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۲۰ ق.ظ

شایع‌ترین نوع بریس در درمان اسکولیوز ایدیوپاتیک چیست ?

بریس , بریس میلواکی , و بریس خمش چارلستون اغلب برای درمان اسکولیوز ایدیوپاتیک استفاده می‌شوند . مطالعات اخیر نشان می‌دهد که کیفیت زندگی برای میلواکی و بوستون بالاتر از بریس های چارلستون است . برای بیشتر منحنی‌ها , بریس بوستون در جلوگیری از پیشرفت , به همان اندازه که با میزان کمتری عمل جراحی تعریف می‌شود , موثرتر به نظر می‌رسد . به نظر می‌رسد که میزان جراحی برای بریس های چارلستون در مقایسه با گروه میلواکی و بوستون تقریبا ً برابر است . بیش‌ترین اختلاف در نتیجه در منحنی‌های نوع iii کینگ نشان‌داده شده‌است . منحنی‌های نوع i و ii نتایج نسبتا ً یکسانی با بنده‌ای چارلستون و بوستون دارند . اغلب این مهاربندها برای منحنی‌های با ارتفاع کم‌تر از t8 هستند . بریس میلواکی بهترین استفاده برای منحنی‌های با مدل apex است . گام‌های اخیر در توسعه سیستم‌های کششی بند با استفاده از مبدل‌های متصل به تیرک بوستون صورت‌گرفته است . این سیستم‌های کششی امکان استفاده بهینه از تنش کششی را فراهم می‌آورند, بنابراین بیمار ممکن است بهترین منحنی را همراه با کاهش در پیشرفت منحنی به دست آورد .

مقدمه : بریس میلواکی با طراحی و تنظیم شده‌است .

 روش کار : این مطالعه به صورت کارآزمایی بالینی دو سوکور بر روی بیماران مبتلا به اسکولیوز ایدیوپاتیک صورت گرفت . تجربه بالینی با بریس باعث بهبود بسیاری , هم در طراحی خود و هم به شیوه مورد استفاده آن شده‌است . با این حال , مطالعه کمی به رابطه بین نیروهای غیر فعال یا از طریق عمل ماهیچه‌ای اختصاص داده شده‌است , اگرچه پذیرفته شده‌است که این نیروها عامل اصلی در هر اصلاحی هستند .

بریس میلواکی یک دستگاه مکانیکی پیچیده است که با کفی با مشخصات پایین , مانند بریس بوستون و ارتز جدید بیمارستان ارتوپدی نیویورک که تنها نیروهای غیر فعال را تامین می‌کند , متفاوت است . بریس میلواکی می‌تواند به خوبی نیروهای عرضی را اعمال کند ( بلانت و moe ) . از این بریس میلواکی می ‌توان برای اصلاح انحناهای مجرد , دوبل و سه‌گانه استفاده کرد .

کلینیک حکیم



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۷
متخصص ارتوپدی فنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی