مجله ارنوپدی فنی

مقالات و پژوهشهای مرتبط با ارتوپدی فنی

مجله ارنوپدی فنی

مقالات و پژوهشهای مرتبط با ارتوپدی فنی

انواع پای مصنوعی

دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۵ ق.ظ

انواع پای مصنوعی

انواع مختلف اعضای مصنوعی با اهداف مختلف در ذهن طراحی می‌شوند . اغلب این اهداف به محل قطع عضو و نیازهای بیمار بستگی دارند .

کدام دست مصنوعی چیست ؟

Prosthetics ساخت ، تکامل و عادت به نصب اندام‌های مصنوعی به نام Prosthetics است . این باعث بهبود زندگی و عملکرد افراد با تلفات عضو می‌شود . اعضای مصنوعی باید ترکیبی منحصر به فرد از هم ترازی مناسب ، مواد ، طراحی و ساخت‌وساز باشند .

prostheses عضو پایین‌تر ممکن است پایداری را در راه رفتن و ایستادن ، ذخیره انرژی و بازگشت ، جذب شوک ، ظاهر آرایشی ، و حتی پریدن ، دویدن و دیگر فعالیت‌های ورزشی توصیف کند .

prostheses های عضو بالا ممکن است درک و رسیدن به چالش‌های شغلی مانند نقاشی ، چکش زدن، یا وزنه‌برداری و حرکات هر روز مانند نوشتن ، خوردن و لباس پوشیدن را توصیف کنند .

به دلیل عفونت ، سرطان ، ضربه و یا ناهنجاری در رگ‌های خونی بیماران Prosthetic ممکن است با کمبود عضو و یا آسیب تجربه شده متولد شده باشند .

واقعیات صریح در مورد Prosthetics Prosthetics در سراسر این سن بیان شده‌است . اولین فرآیند ثبت‌شده ، ملکه جنگجو VISHPALA است و مصری‌ها از بنیانگذاران این برنامه بودند ، که نشان می‌دهد چگونه از چوب ساخته‌شده توسط چوب در یک بدنه از انگلستان نشان داده می‌شود .

سکه‌های فلزی برنزی رومی نیز پیدا شده‌است ، اما کاربرد آن‌ها می‌تواند کمی بیشتر از پزشکی باشد . با پیشرفت واقعا ً در علم پزشکی ، برخی از اعضای مصنوعی آزمایشگاهی با بافت‌های بدن ، از جمله سیستم عصبی ، ادغام شده‌اند . این موارد بسیار پیشرفته می‌توانند به دستوراتی از سیستم عصبی مرکزی واکنش نشان دهند، که بیشتر به طور جدی‌تر ، حرکت و ارزش معمول را نسبت به هر prostheses قدیمی‌تر تقریب می‌زنند .کلینیک حکیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی